Kancelářské Budovy

Bezpečný a efektivní způsob správy vašich pracovišť

Hikvision řešení zabezpečení obchodních budov

 

Bezpečnost na pracovišti a bezpečnost majetku jsou významnými otázkami každodenního provozu kancelářských budov. Nicméně zastaralé, nedostatečné nebo jen nepohodlné bezpečnostní instalace způsobují potíže zaměstnancům, návštěvníkům i správcům kanceláří. Proto je zapotřebí spolehlivé a účinné bezpečnostní řešení, které vedle bezpečnosti zvýší i pohodlí a flexibilitu.

Řešení pro kancelářské budovy poskytuje pokročilé, inteligentní kombinace produktů na lehké platformě pro správu, která vytváří bezpečnější a pohodlnější pracoviště pro zaměstnance a návštěvníky a zároveň zjednodušuje každodenní správu pro uživatele a obsluhu systému. Celá konstrukce odemyká hodnotu nemovitostí tím, že zvyšuje bezpečnost, efektivitu a zážitek.

Recepce

Challenges

Zaměstnanci recepce musí zajistit bezpečnost na místě a poskytnout návštěvníkům pohodlný zážitek a zároveň vést snadno přístupné záznamy prostřednictvím nenáročného řešení.

Potíže s vyvážením bezpečnosti a pohodlí

Obtížné získávání záznamů

Co nabízíme

Digitalizovaná bezpapírová správa návštěvníků s automatickou synchronizací oprávnění k přístupu k přiřazeným dveřím, výtahům a vjezdu/výjezdu vozidla, dokonale vyvažuje zabezpečení přístupu a příjemný zážitek pro návštěvníky.

Výhody

  • Kompletní vyhledávání záznamů, kontrola stavu návštěvníků
  • Synchronizovaná oprávnění pro vozidla a dveře pro registrované návštěvníky
  • Ochrana soukromí prostřednictvím pravidelného automatického mazání záznamů

Funkce

  • Registrace návštěvníků, tisk odznaků a přihlášení/odhlášení
  • Synchronizovaný zápis přístupových oprávnění pro dveře a vozidlo
  • Načítání záznamů o návštěvnících a export zpráv
  • Uživatelsky konfigurovatelné záznamy o návštěvnících lze nastavit na automatické mazání
  • null

    HikCentral Professional

  • null

    HikCentral Professional

 66 zhlédnutí celkově,  2 zhlédnutí dnes