Optimalizace vystaveného zboží a maximalizace výnosů

CO NABÍZÍME

 

Prodejci obvykle chtějí vědět, o které produkty se zákazníci nejvíc zajímají a které inzerované výrobky přitáhnou zákazníky do prodejny.

Pomocí technologie teplotních map si mohou prodejci prohlížet barevně kódované mapy zobrazující, kolik času tráví nakupující v konkrétních prodejních prostorách. Tím se odhalí atraktivní místa i mrtvé zóny, případně počet lidí, který konkrétní produkt skutečně nakupuje, oproti těm, kteří si ho jen vezmou, když procházejí kolem.

Rozložením těchto údajů v čase může prodejce získat přehled o tom, jak zboží v prodejně nejlépe umístit a jak nejlépe navrhnout celkové rozvržení prodejny.

Aplikace

 

Kamery Hikvision typu rybí oko od pořizují panoramatické záběry ve vysokém rozlišení v pozoruhodně širokém úhlu a jejich funkce teplotních map nabízí barevně kódovanou mapu. Barvy použité na této mapě se dají použít jako chytré reference pro vaše obchodní operace.

S hardwarem Hikvision je potřeba méně kamer než u řešení teplotních map od jiných výrobců. Díky nákladově úsporné instalaci jde o ideální řešení pro místa, jakými jsou např. nezávislá obchodní centra.

Optimalizace vystaveného zboží

Majitelé prodejen často technologii teplotních map používají k tomu, abych zjistili, které druhy zboží jsou v prodejnách nejoblíbenější a kde se nacházejí atraktivní místa, která zvýší pravděpodobnost nákupu a s ní i příjmy.

Analýza propagačních aktivit

Díky analýze teplotních map procházejících osob je možné odhalit oblíbenost produktů v propagované oblasti a tak změřit, jestli propagované zboží nebo aktivity úspěšně přitáhly zákazníky a vedly k nákupu.

 93 zhlédnutí celkově,  3 zhlédnutí dnes