Pochopení

Optimalizujte operace pomocí přehledů dat

Hikvision řešení optimalizace maloobchodních operací pomocí datových pohledů

Maloobchodní prodejny den co den generují obrovské množství offline dat. Velká část těchto dat je však sotva využitelná. Na základě videotechnologie Hikvision poháněné umělou inteligencí můžete nyní plně využívat cenná data shromážděná z vašich kamenných prodejen a následně je vizualizovat a využívat pro obchodní informace, využitelné informace a chytřejší provoz prodejen.

Míra návštěvnosti – Rozšiřte své povědomí o návštěvnosti zákazníků

Walk-in Rate je kritický KPI maloobchodní operace, který ukazuje, kde leží prodejní příležitost. Hikvision nabízí řešení založené na AI na rozšířených zákaznických provozních datech se svou multi-inteligenční kamerou DeepinView pro usnadnění sofistikované provozní analýzy.

Konverzní poměr – generováno s platným zákaznickým provozem

Tato výhodná funkce pomáhá eliminovat neplatný provoz generovaný zaměstnanci prodejny a opakované návštěvy zákazníků a získat velmi přesné pochopení skutečného provozu zákazníků a konverzního poměru. Je zvláště užitečný pro obchody s vysokou hodnotou, jako jsou klenotnictví a luxusní obchody a prodejci automobilů.

Přehled produktů

iDS-2CD7146G0-IZS
iDS-2CD7146G0-IZS.png
DS-2CD6825GO/C-IV(S)
DS-2CD6825G0C-IVS.png

Analýza směru proudění založená na videu

Jakým směrem se většina lidí vydá po vstupu do obchodu? Uspořádání obchodu můžete optimalizovat uspořádáním produktů s vysokou marží nebo propagačních aktivit na nejoblíbenější trase. Po úpravě můžete data porovnat a zjistit, zda má optimalizace nějaký rozdíl, či nikoli.

Analýza popularity oblasti

Analýza popularity oblasti měří efektivitu vaší propagace, takže ji můžete podle potřeby optimalizovat.  Při zobrazování propagačních akcí na produkty v určité oblasti vašeho obchodu můžete propagační oblast nastavit jako detekční zónu pro kamery a získat tak v reálném čase statistiky počtu zákazníků a jejich doby setrvání v této oblasti.

Teplotní mapy

Hikvision Heat Mapping využívá kamery typu rybí oko ke generování globální nebo oblastně specifické mapy vašeho obchodu, která identifikuje regály nebo oblasti, které vaši zákazníci preferují navštívit. Čím hlubší barva, tím vyšší hodnota, což znamená, že bylo více návštěvníků nebo návštěvníci zůstali déle. To vám pomůže zjistit, kde jsou vaše „nejžhavější oblasti“.

Analýza fronty

Dlouhé čekací doby mohou mít zničující vliv na zákaznickou zkušenost. Hikvision poskytuje aplikaci Analýza fronty s kamerami navrženými tak, aby monitorovaly fronty v prodejnách v reálném čase a posílaly upozornění vedoucím prodejen, když ve frontě čeká příliš mnoho lidí.

Přehled produktů

DS-2CD63C5G0-IVS(B)
DS-2CD63C5G0-IVSB.png
iDS-2CD7146G0-IZS
iDS-2CD7146G0-IZS.png

 39 zhlédnutí celkově,  3 zhlédnutí dnes